Hva er klokka? - Reisverslag uit , van Vera Develing - WaarBenJij.nu Hva er klokka? - Reisverslag uit , van Vera Develing - WaarBenJij.nu

Hva er klokka?

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

14 Mei 2006 | ,

Moet ik je nog vertellen hoe laat het is? Ik denk dat je dat zelf ook wel weet. Het Interrailticket is binnen! Deze reis wordt mede mogelijk gemaakt door de lieve mensen van De Belastingdienst en lieve mensen van Casema.

Reisroute 3 juni tot en met 2 juli
Ede (NL) - Fredrikshavn (D) - Götenborg (Z) - Oslo (N) - Stavanger (N) - Bergen (N) - Trondheim (N) - Bodø (N) - Lofoteneilanden (N) - Honningsvåg (N) - Umeå (Z) - Stockholm (Z) - Kopenhagen (D) - Den Haag (NL)

22 tot en met 24 juni vier ik mijn verjaardag in Honningsvåg samen met mijn ouders. Ik ben precies ergens in het midden echt jarig. Eigenlijk ben ik altijd al eigenwijs geweest.

Daarna ga ik me met een andere hobby bezighouden en dat doe ik liever samen dan alleen. Ik ga in juli verhuizen. Binnen Den Haag. De zomer is nog lang, dus ik hoop me ook nog op het strand te vertonen. Daar mag je me natuurlijk ook bij helpen.

Weer helemaal bij de tijd! Bedenk vooraf wat je me vragen wil, want het antwoord is vaak al gegeven...

  • 15 Mei 2006 - 06:35

    Jan:

    Ik ga vast in training, heb al weken niemand meer verhuisd en je raakt er snel uit hoor, uit zo'n topsport

  • 19 Mei 2006 - 04:49

    Niki:

    You do for me, I do for you! Hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

Vera

Hier schrijf ik later misschien (n)iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 75263

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 21 April 2009

Rondje Finse Golf

03 Juni 2006 - 01 Juli 2006

Midzomernacht

15 September 2005 - 24 Januari 2006

Zuid Amerika

30 November 2001 - 30 November -0001

Europa

30 November 2001 - 30 November -0001

Niet Europa

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis

Landen bezocht: