Brava Barça! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Vera Develing - WaarBenJij.nu Brava Barça! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Vera Develing - WaarBenJij.nu

Brava Barça!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

12 Mei 2007 | Spanje, Barcelona

Lang, lang geleden heb ik mijn moeder een belofte gedaan. Dat ik iets beloofd heb, is op zich heel bijzonder, maar ik wist toen al dat het er ooit eens van zou gaan komen... Van mijn eerste salaris in het onderwijs neem ik mijn moeder mee naar Barcelona.

Ongeveer 12 eerste salarissen verder, is het dan zo ver. We vertrekken op 27 april 2007 en reizen op Koninginnedag weer terug. 4 hele dagen Barcelona opgeslurpt. Ik had van iedereen die er al geweest was gehoord dat ze het een geweldige stad vinden. Ik sluit me aan! Er is voor ieder wat wils... Winkels, musea, strand... Ik kom hier zeker nog een keertje terug!

Inmiddels ben ik weer in Nederland. Maar dat had je vast al wel begrepen. Sinds september 2006 sta ik voor de klas in Rijswijk. Iedere dag is weer een feestje, iedere dag is weer een uitje in de gedachten van de kinderen en ondertussen plan ik mijn volgende tripje. In juni naar Zwitserland!

Hasta pronto, besito Vera

  • 25 December 2007 - 23:36

    Vince:

    Hoj,

    Wat zeker een tip is in Barcelona is het backpackershotel "Kabul".. Zeer gezellig, modern en ze hebben er het goedkoopste bier van heel Catalonië en centraal gelegen op 1 minuut van de Ramblas.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Vera

Hier schrijf ik later misschien (n)iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 75250

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 21 April 2009

Rondje Finse Golf

03 Juni 2006 - 01 Juli 2006

Midzomernacht

15 September 2005 - 24 Januari 2006

Zuid Amerika

30 November 2001 - 30 November -0001

Europa

30 November 2001 - 30 November -0001

Niet Europa

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis

Landen bezocht: