.. onderweg! - Reisverslag uit , van Vera Develing - WaarBenJij.nu .. onderweg! - Reisverslag uit , van Vera Develing - WaarBenJij.nu

.. onderweg!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

06 April 2009 | ,

Via een tentamen in Utrecht en een logeerpartijtje in Nijmegen, ga ik morgen voor twee weken weg. Focussen en genieten!

M'n reisje is meer gepland dan dat ik gepland had. Als ik maar de 21e in Riga ben, dat was mijn motto. Maar.. voor de overtocht naar Helsinki leek het mij gezien de komende feestdagen wel handig om een bootticket te boeken en het visum voor Sint Petersburg maakt dat de helft van mijn reis al vast staat.

De eerste nacht verblijf ik bij een vriendin in Stockholm die ik drie jaar niet heb gezien en gesproken. Woensdag ga ik door naar Helsinki om zondag aan te komen in Sint Petersburg. Daar mag ik tot en met de 16e blijven en vertrek ik richting Tallinn om de 21e het vliegtuig te pakken van Riga naar Amsterdam.

Als je mij kent, dan weet je dat er, ondanks of misschien juist vanwege de strakke planning, nog van alles kan gebeuren.. Gelukkig heb ik het talent dat er ruimte is voor spontaniteit en onhandigheden!

Het komt wel vaker voor dat ik jullie twee weken niet zie of spreek. Je zult dus niet eens door hebben dat ik weg ben. En dat is misschien maar goed ook, voor de jaloersch aangelegen mensch onder onsch. En nog beter dat ik dan ongestoord kan genieten! Laat me maar even gaan.. weggaan en uit m'n dak. Voor je het weet zit ik weer op de bank een pot thee met je te drinken. :D

• 06 April 2009 - 14:58

Ingrid:

Heel veel plezier. ;o)

• 07 April 2009 - 19:50

Sandra:

Ha Vera!!
    Veel plezier tijdens je reis(je). Doe je het buitenland de groeten van me?? Ik zie je op de wedding van A. en D.
    Tot dan!!!
    XX mij