Roomieweekend 26 t/m 28 augustus - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vera Develing - WaarBenJij.nu Roomieweekend 26 t/m 28 augustus - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vera Develing - WaarBenJij.nu

Roomieweekend 26 t/m 28 augustus

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

26 Augustus 2005 | Nederland, Amsterdam

Even helemaal weg... Samen met 6 meiden die ik tijdens een studiereis naar Turkije in 2004 heb leren kennen, ga ik een weekendje naar Texel! Ik word om een uurtje of 13 opgehaald. Niki, Anke en ik gaan dan boodschappen doen en we zorgen voor het avondeten. Roosje, Elissa en Kristel komen later en kunnen meteen aanschuiven aan tafel. Verder staan uitwaaien, fietsen en spelletjes spelen op het programma. Ik heb er zin in!

  • 11 September 2005 - 01:25

    Elissa:

    aah.. helemaal geen reacties over ons geweldig weekendje! wat slecht :( Maar... het was top meiden!
    Ik kom net van HET afscheidfeestje af (erug genoten!) en heb lekker door de onweer gesjeest... heerlijk! (tis maar effe dat je het weet!)
    Kussies!

  • 11 September 2005 - 12:31

    Nancy:

    blij om te horen dat je weer veilig thuis bent gekomen elissa!
    waarschijnlijk komen we elkaar hier nog wel vaker tegen :)

    En veertje:
    Heel veel plezier, geniet ervan en hou ons op de hoogte :)

  • 13 September 2005 - 16:06

    Roosje:

    Nou Elsia bij deze!!haha Ook ik vond het weekend in Teksel super leuk! Moeten we vaker doen.

    Zal alleen de aankomende tijd wat rustiger worden aangezien een aantal mensen onder de roomies Turkije & Teksel niet genoeg vinden!

    Vera heel veel plezier en ga er van genieten meid! We gaan je missen bij de date's

    Dikke X Roosje

  • 15 September 2005 - 18:01

    Anke:

    Beter laat dan nooit!
    Texel was inderdaad super! En wat betreft die dates, die gaan gewoon door hoor, al worden ze wel een beetje kaal zo! Groetjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Vera

Hier schrijf ik later misschien (n)iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 75255

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 21 April 2009

Rondje Finse Golf

03 Juni 2006 - 01 Juli 2006

Midzomernacht

15 September 2005 - 24 Januari 2006

Zuid Amerika

30 November 2001 - 30 November -0001

Europa

30 November 2001 - 30 November -0001

Niet Europa

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis

Landen bezocht: