Götzens - Reisverslag uit Götzens, Oostenrijk van Vera Develing - WaarBenJij.nu Götzens - Reisverslag uit Götzens, Oostenrijk van Vera Develing - WaarBenJij.nu

Götzens

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

18 Februari 2006 | Oostenrijk, Götzens

De komende twee weken zit ik voor de reisorganisatie Cirkel in Oostenrijk. Mooi weer, goede sneeuw, leuke mensen, geweldig hotel (stoombadje, saunaatje, zwembadje)... Ik ga mij hier wel vermaken!

Het is me gelukt mij te vermaken. De eerste week samen met Jurgen, Danielle en Anoek een team gevormd. Ongelooflijk veel lol gehad in de Bini's en als slagroom op de taart de laatste avond een leuke snowboardleraar ontmoet. Jammere was dat hij dinsdag alweer vertrok...

De tweede week was ik coördinator. Natuurlijk was het een ongelooflijke superweek maar ook eentje vol gekneus en gestuntel. Twee mensen kwetsuur aan hun voet, eentje aan de kuit, oorontsteking, koorts... Ik was zelf ook van de partij. Ben nu nog herstellende.

En dan was daar nog Jochem Allah Johannes Kutaap. En de planten in de lift en de planten met wcpapier.

Ik ga zeker weten terug naar Oostenrijk deze zomer!

• 19 Februari 2006 - 11:35

Marian:

veel plezier deze twee weken, geniet van je werkvakantie.
    liefs en zo.