Colonia / Punta del Este / Montevideo - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van Vera Develing - WaarBenJij.nu Colonia / Punta del Este / Montevideo - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van Vera Develing - WaarBenJij.nu

Colonia / Punta del Este / Montevideo

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

28 December 2005 | Uruguay, Montevideo

28 december
De taxi was erg op tijd vanmorgen en dat was maar goed ook! Ik was nog voor 8 uur op de haven, het duurde ruim een uur voor ik het ticket had en was ingecheckt... De boot had natuurlijk vertraging, 2 uur, maar ik ben dan toch nog aangekomen in Colonia. Het is nu al supermooi hier, en weer een uur minder tijdsverschil. Ik ga zo rondlopen, ticket terug boeken en kijken of ik een buskaartje kan kopen voor morgen.
Ja, gelukt! Ik had nog even het plan een autootje te huren, maar alle auto´s zijn verhuurd, dus blijf ik bij plan A: de bus. Mijn bootticket voor vrijdag heb ik ook in the pocket. Nu mijn bedje vinden (wat een makkelijke opgave is na afgelopen weekend).

29 december
Ben bijna de hele nacht wakker geweest omdat ik bang was de bus te missen. Ik heb wel gevraagd om me wakker te maken bij de receptie, maar drie klopjes op de deur, daar wordt ik in diepe slaap niet wakker van!
Punta del Este. Het Marbella en Kijkduin van Uruguay. Het gaat hier om niets anders dan bakken in de zon. Ik heb een fietsje gehuurd om naar Maldonado te fietsen en toen ik terug kwam heb ik nog een rondje Punta gedaan. Daarna liggen fikken in de zon. Oei, beetje te hard...
Nu weer terug in Colonia waar het vuurwerk om mijn oren vliegt. Wat er gaande ik, snap ik niet helemaal. De vraag kan ik stellen, het antwoord ontging mij door het feestgedruis (en natuurlijk ook omdat ik het gewoon niet snapte haha).

30 december
Montevideo. Weer een hoofdstad op mijn lijstje en weer postzegels in de pocket. Een mooie stad, veel oud en nieuw door elkaar. Heel rustig ook. Fijn om er geweest te zijn.
Zo de boot pakken vanaf Colonia naar BA! En ik heb me weer verenigd met Puck, Maartje en de bedbeestjes...

  • 28 December 2005 - 22:01

    Maartje En Puck:

    Haidieho!
    Mooi dat je veilig bent aangekomen! Heb je Matt en Bridget nog ontmoet? Hier in het hostel doen ze sushi eten met oud en nieuw. Inschrijving sluit vrijdagochtend. Moeten we jou ook inschrijven. Mijn (Puck) bulten waren vanochtend helemaal dike en rood geworden, net een midget, geen kijk gelijk! ;) Dokter dacht aan vlooien of bedbugs, dus heb nu ook pillen en ben naar jouw bed geswitcht met schone lakens en Antoine heeft gif op de kamer losgelaten. Dat was het wel met al het spannende nieuws van vandaag! Geniet ze daar! Liefs

  • 30 December 2005 - 05:40

    Bed Te Huur:

    hallo!
    net de saipiroscas geprobeerd, errug lekker!!! Het blijkt dat er morgen gewoon een bed voor je is.. Moeten we een reservering maken?? Laat ff zo snel mogelijk weten ajb. liefs Maartje en Puck

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Uruguay, Montevideo

Vera

Hier schrijf ik later misschien (n)iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 75267

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 21 April 2009

Rondje Finse Golf

03 Juni 2006 - 01 Juli 2006

Midzomernacht

15 September 2005 - 24 Januari 2006

Zuid Amerika

30 November 2001 - 30 November -0001

Europa

30 November 2001 - 30 November -0001

Niet Europa

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis

Landen bezocht: