Typisch... en heel vermoeiend! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Vera Develing - WaarBenJij.nu Typisch... en heel vermoeiend! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Vera Develing - WaarBenJij.nu

Typisch... en heel vermoeiend!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

13 Januari 2006 | Argentinië, Buenos Aires

Reizen is soms heel vervelend en gigantisch vermoeiend. Ook ernstig eentonig en ronduit saai. Constant hetzelfde. Voorspelbaar. Uitdagingloos. Typisch, dat er soms echt niets verandert!

Typische conversatie

"Hoi ... Uit welk land kom jij? ... Goh ... Nee, ik kom niet uit Duitsland, ik kom uit Nederland ... Ja, sorry ja, is al goed. Waar kom je nu vandaan? ... Ja, ben ik ook geweest. Welk hostel? ... Oja, ken ik ja. En waar ga je hierna naar toe? ... Goh, leuk zeg. En hoelang ben je al onderweg? ... Ik nu bijna vier maanden. Hoe lang heb je nog? ... Oja, ik nog 2 weken. En wat doe je thuis, werk je of studeer je? ... Nee, ik ben een juf zonder school. Nou veel plezier nog. Dag!"

Typische overwegingen, vraagstellingen, etc.

... Maar hoe heet die backpacker nou?
Waar ben ik?
Shit... iemand wcpapier in de buurt?
Kan iemand mij vertellen waarom ik dit ook alweer leuk vind?
Heb ik hiervoor betaald?
Hoe heet mijn hostel?
Waar is de buschauffeur?
Zelf koken of zelf uit eten?
Hoe komt het dat ik de grond van de bus onder mijn billen voel?
Is mijn rugzak er nog?
Waar blijft mijn geld?
Oeps... je verstaat ook Nederlands...

  • 13 Januari 2006 - 11:57

    En Ze Reizen In Groepen....:

    jaja, wat een herkenning..
    Ik heb er nog een paar:
    alweer geen water???
    kutmuggen!
    waar is mijn eten gebleven?
    nee, ik kom niet uit Amsterdam!
    en ga zo maar door.....

    Dikke kus!

  • 13 Januari 2006 - 22:02

    Jan:

    Je hebt ze hier ook hoor:
    Wat een roytweer he
    Wat een mist
    Koud he
    Dr was weer niks an op tv
    Wat een dweil he, die Balkenende
    Wat een kontedraaiers, die bij D66
    Wat eet je vanavond
    Is je salaris dr al
    Waar ga jij heen met vakantie
    He, versta je wel Nederlands

    Leuk, over 11 dagen ben je dr weer!
    See ye

  • 14 Januari 2006 - 15:02

    Geeske:

    en de belangrijkste:

    Nederland? Heb je weed?!!!!

  • 15 Januari 2006 - 16:14

    Crazy Dutchies:

    Ja en dan weglopen en niet meer met je praten omdat je geen wiet hebt en je dus niet mee rinteressant bent!
    En nee ik loop niet op klompen en nee ik ben niet de hele dag stoned.
    Alhoewel veel backpackers alles doen wat god verboden heeft, is topless echt uit denk boze en P-mates, daar durven ze niet eens naar te kijken!! haha.

  • 16 Januari 2006 - 20:39

    Anoek:

    Jaja, reizen is zwaar! Haha. Als je weer in Nederland bent kijk je er weer heel anders op terug!
    See you soon.;)

    X Anoek.

  • 17 Januari 2006 - 11:37

    Niki:

    Weet je nog in Turkije:
    How do you like our university? (of Universitesi)
    How do you like Mugla?
    Have you been in...?
    How do you like...?

    AAAAAAAAAAAaaaaaaaahhhHHH!

    Hier doen ze dat gelukkig (nog) niet!

    Have fun girl and try to enjoy your last days!

    XxNiki

  • 19 Januari 2006 - 12:33

    Riooooooooo:

    Nou wij zijn op onze laatste stop aangekomen!! Laatste busrit zit erop, gelukkig.Nu alleen nog maar zon, zee en strand voor de laatste 10 dagen :)
    Geniet nog even van jouw laatste dagen, en dan lekker naar huis!
    Liefs puck en maartje

  • 21 Januari 2006 - 06:37

    Jose Smets:

    Ik heb net nog even je ervaringen gelezen en je mooie foto's bekeken! Echt erg mooi!
    Maar ik kan me ook voorstellen dat je blij bent als je weer gewoon in Ede bent!?!
    Goede terugreis!!!

  • 21 Januari 2006 - 16:04

    Marjetta:

    Leuk hoor zoveel zien en van andere culturen ervaren. Ik vind het super dat je dat allemaal doet. Nog een fijne tijd daar en een goede reis naar huis straks. Je kent me niet maar ik heb dienst met je moeder. Groetjes.

  • 22 Januari 2006 - 11:11

    Chicaaaaa:

    Nou, het zit er voor jou dan echt bijna op!! Je laatste (hele) dag in Zuid Amerika!! Een hele goede reis naar huis, en alvast genietse van de boerenkool....:)
    Tot snel, liefs puck en maartje

  • 22 Januari 2006 - 13:02

    Niki:

    Op weg naar huis? Onwijs goeje reis toegewenst, lekker veel filmpjes kijken onderweg! Wie komen je allemaal ophalen op Schiphol? Geniet van alle aandacht en van het koude weer!

    Ik denk aan je!
    Dikke kus Niki

  • 22 Januari 2006 - 18:51

    Wilma,moeder Van:

    Vera, een hele goede reis en een gezellige thuiskomst gewenst!Veel groeten!

  • 23 Januari 2006 - 11:24

    Elissa:

    Hee gurl...
    ik weet niet of je al onderweg bent, maar ik wilde je nog even een fijne en goede reis toewensen! Denk maar aan je vooruitzichten, dan zal de tijd vliegen! Weer in je eigen bedje slapen bijvoorbeeld!
    Ik zie je waarschijnlijk snel weer!
    Liefs Elissa

  • 23 Januari 2006 - 21:38

    Marian:

    Hoi lieve Vera, tot morgen! Goeie terugreis!

  • 23 Januari 2006 - 23:28

    Jan:

    Je bent er weer als je dit leest, tof. Huggs 'n kisses

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Vera

Hier schrijf ik later misschien (n)iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 75266

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 21 April 2009

Rondje Finse Golf

03 Juni 2006 - 01 Juli 2006

Midzomernacht

15 September 2005 - 24 Januari 2006

Zuid Amerika

30 November 2001 - 30 November -0001

Europa

30 November 2001 - 30 November -0001

Niet Europa

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis

Landen bezocht: