Oh, oh Den Haag.. - Reisverslag uit , van Vera Develing - WaarBenJij.nu Oh, oh Den Haag.. - Reisverslag uit , van Vera Develing - WaarBenJij.nu

Oh, oh Den Haag..

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

18 Maart 2006 | ,

De duinen beginnen in de achtertuin.. Het Bronovo is aan de overkant.. Centrum en station slechts 20 minuutjes fietsen.. De bus stopt naast en voor de deur.. De supermarkt is om de hoek..

Wat wil ik nog meer?

Den Haag. Geweldig. Nieuw begin, nieuwe mensen, nieuwe stad. Ik had dit veel eerder moeten doen. Terug naar huis. Ik ben thuis.

Ik heb er ook een nieuw telefoonnummer bij. Je kunt me binnenkort bereiken onder het nummer van een klantenservice van een kabelexploitant in Den Haag en omgeving. Mailen mag natuurlijk ook.

Maar dromen? Nee, die heb ik op het moment niet. Slaap wel, want ik vind vermoeiend om niet te dromen. Doelloos. Uitzicht heb ik voldoende. Inzicht ook. Zin kan ik maken. Net als appeltaart.

Eind mei moet het af zijn. En 1 juni verschijnt het in de Volkskrant. Het thema 'reizen' van het CJP podium wordt opgevrolijkt door een column.. van mij! De maand juni is dit jaar van mij. Ik ga naar Scandinavië om mijn verjaardag te vieren met midzomernacht.

Wat daarna gebeurt? Daar kan ik alleen maar over dagdromen. En dromen zijn er om geleefd te worden.

Ik wil wakker worden!

• 19 Maart 2006 - 17:28

Michiel:

*snif*, wat mooi...

• 20 Maart 2006 - 12:42

Niki:

Zo hee Vera, had je even een poetische uitbarsting? Ik ben wel trots op je hoor razende reporter! Ik wens graag een webversie of e-mail versie van je artikel zodat ik down under ook mee kan genieten!

• 01 April 2006 - 09:47

Sebas & Auke:

Hee Lekker ding.
    We lezen het alweer die komt nooit meer naar Ede terug(snik).
    Knuffels je fietsen prutsers

• 25 April 2006 - 11:41

Auke & Sebas:

Deze mafkezen hebben zonder dat het 4 keer gevraagd hoefde te worden Je fiets afgeleverd bij Pa en Ma
    Fiets ze
    De Fietsenprutsers