Mijn eerst volgende reis... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vera Develing - WaarBenJij.nu Mijn eerst volgende reis... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vera Develing - WaarBenJij.nu

Mijn eerst volgende reis...

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

09 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

... is enige tijd geleden begonnen met het kopen van een huis. Het is een hobbelige weg met vele knuffelberen die wat aandacht nodig hadden. Na een barre toch is het einde dan bijna in zicht: volgende week zit ik bij de notaris!

Dan zullen de volgende enerverende uitstapjes zijn naar bouwmarkten en de Ikea. Mijn voedsel zal deels bestaan uit het happen van bouwstof en deels uit magnetronmaaltijden. Iedereen die mij wil vergezellen tijdens mijn tripjes, fysiek of mentaal, is van harte welkom.

Voor 1 juli moet ik de Regentesselaan hebben verlaten. Houd daar vast rekening mee in jouw planning... :D

• 05 Juni 2008 - 22:44

LUC:

Nou als je zin hebt in gezelschap mail me maar naar aod1@hotmail.com

• 30 Juni 2008 - 20:39

Josef:

Hoi Vera ik heb je msn adres toegevoegd ik denk dat een hele mooie huis gaat worden. Ik weet niet hoe ver ben je met opknappen van je huisje maar ik wens de beste van alle beste en mocht je hulp nog hebben met verhuizen dan hoor ik het van je.

groetjes

Morenito_nl@hotmail.com