La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Vera Develing - WaarBenJij.nu La Paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Vera Develing - WaarBenJij.nu

La Paz

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

18 November 2005 | Bolivia, La Paz

16 november
In de middag de bus gepakt naar La Paz. Na een uurtje of drie, een wc en een bootje later, komen we aan. We verblijven in Hotel Sagarnaga in een meisjes en jongenskamer. In de avond gegeten bij Olivers Travel omdat daar nogmaals Australie Uruguay werd uitgezonden... jaja, met Guus Hiddink!

17 november
Langzaam vertrekt iedereen uit het hotel. Ik heb mijn gedachten nog niet opgemaakt en blijf nog een nacht. Wel boek ik mijn pampa trip samen met Mike en Oliver. In de avond heerlijke curry gegeten die de jongens hebben klaargemaakt.

18 november
Ik verhuis van het hotel naar El Solario. Vandaag niet veel uitgevreten. Pampa tour betaald en twee keer in 100% Natural gegeten. Veel te lekker al dat verse voer!

19 november
Puck en Maartje zijn in La Paz! Ze hebben een zwaan kleef aan bij zich die me uiteindelijk vraagt of hij mag mee eten. Vanaaf heb ik gekookt en volgens de reacties mag ik het vaker doen! Daarna met de boys gaan stappen in Mongo`s.
Vandaag precies halverwege! Elissa, lief dat je dat hebt onthouden!

20 november
Alle vluchten gecanceld omdat het vannacht heeft geregend... dus we zitten vast in La Paz. Hoe dan ook, want er zijn blokkades in verband met de verkiezingen volgende maand. Misschien is dit wel het teken dat ik de jungle niet in moet gaan...

26 november
Jippie! Rurre verlaten voor La Paz! Vandaag de laatste dingen regelen en dan op naar Oruro om daar volgende week de trein naar Uyuni te pakken. Nu nog ff shoppen (en eventjes versturen...)! Wilde ook Kim en Kyle nog ontmoeten. Wat een hele opgave bleek omdat ik hun hotel niet kon vinden... Gegeten bij Sol y Luna, hutspot, om precies te zijn. Viel tegen. Helemaal als je Amerikanen om je heen hebt die het eten van andermans bord aan het afkijken zijn...

  • 19 November 2005 - 15:05

    Elissa:

    Wow Vera! Het gaat echt snel, je bent al halverwege! Fijn dat je het nog steeds zo goed naar je zin hebt! Ik zou zeggen: blijf genieten!
    enne.. vergeet niet naar het toilet te gaan als je in een boot, trein of bus stapt en vergeet ook niet vooraf te vertellen dat je geen koreander lust! ;)
    owja...Ik wil iedereen die naar de Vera-halverwege-partee gaat even veel plezier wensen!
    dag dag (K)

  • 21 November 2005 - 18:07

    Darja Develing:

    Zie dit zeker niet als een teken dat je NIET de jungle in moet gaan!!!! Die vluchten zijn minstens een keer per week afgelast en blokkades zijn ook de gewoonste zaak van de werled in Bolivia....
    Rurrenabaque is een van de mooiste plekken op aarde, echt waar!!!! groetjes Darja

  • 23 November 2005 - 08:41

    Yvette:

    eej veertje, was fijn om je maandag weer een gesproken te hebben!!! En junglesze die blokkades en alles zijn er echt niet de hele week.
    dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, La Paz

Vera

Hier schrijf ik later misschien (n)iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 75268

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 21 April 2009

Rondje Finse Golf

03 Juni 2006 - 01 Juli 2006

Midzomernacht

15 September 2005 - 24 Januari 2006

Zuid Amerika

30 November 2001 - 30 November -0001

Europa

30 November 2001 - 30 November -0001

Niet Europa

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis

Landen bezocht: