San Pedro de Atacama - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Vera Develing - WaarBenJij.nu San Pedro de Atacama - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Vera Develing - WaarBenJij.nu

San Pedro de Atacama

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

02 December 2005 | Chili, San Pedro de Atacama

2 december
Wat een gehucht! Wat een gedoe! Na alle stempels en controles belanden we in San Pedro. We willen hier zo snel mogelijk weer weg en besluiten eerst een bus te boeken. Dinsdag gaat de eerste bus! Dan maar het beste ervan maken... maar het is zo ongelooflijk duur hier! Het is wel heel mooi en het is ook een graadje of 30. Tijd om (nog) bruin(er) te worden!

3 december
Pannenkoeken! Hele echte, zoals thuis. Dat we alleen maar suiker wilden... dat wordt hier maar vreemd gevonden. Jammer dan! Daarna fotootjes op cd laten zetten omdat we ze dan in het gratisinternetgebeuren op de site konden zetten. Jammer dan! Dat werkt dus niet, computer is te sloom, te traag, te oud. Jammer dan! Volgende keer beter. ZIN IN PEPERNOTEN!!! En oja... fijne sabbat...

4 december
Lezen, lezen, lezen... De zin in pepernoten is alleen maar meer geworden!

5 december
Weer helemaal niets uitgevreten, want... geen geld. De pinautomaten doen het niet vanwege een stroomstoring en omdat er domweg geen geld inzit.

• 02 December 2005 - 23:39

Maartje:

Wat hebben we het toch goed..... en de wc's zijn ook al goed gekeurd!
    Nog ff wachten en dan gaan we het land van de steak in! En kunnen we eindelijk lekker gaan shoppen!
    Liefs

• 02 December 2005 - 23:44

Ultimate Sjithead:

Eindelijk weer een fatsoenlijk bed, dat is ook wel weer eens fijn na vele met diepe deuken. Ook de oergeluiden van verscheidene zwaarbehaarde mannen zullen we zeker niet missen! Zeker niet van die ene die in zijn witte boxer de hot spring indook! :) Ook de wijn smaakt goed, ja het leven van een backpacker is zo zwaar nog niet! Liefs

• 03 December 2005 - 08:57

Marian:

je mag toch ook best is ff chillen, toch?!na al het reizen! denk maar: het is begin december en ik zit hier heerlijk in de ZON bij 30 graden!!

• 06 December 2005 - 09:28

IRMA:

hoi ik ben de buurvrouw van els (De zus van Emmy)
    Ik ben er ook geweest en ik heb ontzettend genoten van je foto's en ik zou zo weer terug willen, geniet er heel erg van Irma

• 06 December 2005 - 20:54

Wilma,moeder Van:

Ik wil je even een compliment maken voor je prachtige foto's!Ook wij bekijken jouw site, zodat wij optimaal op de hoogte blijven van jullie avonturen samen!Veel plezier, groeten aan Maartje en Puck!