Asuncion - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van Vera Develing - WaarBenJij.nu Asuncion - Reisverslag uit Asunción, Paraguay van Vera Develing - WaarBenJij.nu

Asuncion

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

10 December 2005 | Paraguay, Asunción

10 december
Vanmorgen om 8:45 uur kwam ik in Clorinda aan, het grensplaatsje in Argentinie voor Paraguay. Ik had gister twee Engelsen ontmoet, broer en zus, met dezelfde plannen. Zij hadden hun tickets bij een andere maatschappij gekocht. Het is die 19 pesos die ik meer heb betaald meer dan waard geweest. 3,5 uur later en na een aantal keer de bus verwisseld te hebben, komen ze aan en gaan we samen naar Asuncion. We verblijven in hotel Itapua, dat er van buiten meer lijkt op een presidentiele woning. Zo ook de binnenkant. Behalve de kamers. Wel ruim en licht, met airco. De bustickets voor maandag naar Foz do Iguacu (Brazilie) zijn in de pocket! Alle winkels zijn gesloten op zaterdagmiddag. Dat is hier heel gewoon...

11 december
Het is een beetje laat geworden... Weet niet meer zo heel veel... Maar vandaag opgestaan om kwart voor drie! Na ons ontbijt wat door de stad gelopen en de bus gepakt naar de 'niet te missen botanische tuinen.'

12 december
Na postzegels gekocht te hebben in de vroegte, de bus gepakt naar Foz do Iguacu in Brazilie. Nam slechts 10 uur in beslag...

• 11 December 2005 - 19:58

Marian:

alweer een hoofdstad aan je verzameling toegevoegd. Gelukkig maar, dat jij niet hoefde over te stappen zo midden in de nacht. Heel veel plezier!