Foz do Iguacu (Br.) - Puerto Iguazu (Arg.) - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van Vera Develing - WaarBenJij.nu Foz do Iguacu (Br.) - Puerto Iguazu (Arg.) - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van Vera Develing - WaarBenJij.nu

Foz do Iguacu (Br.) - Puerto Iguazu (Arg.)

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

13 December 2005 | Brazilië, Foz do Iguaçu

13 december
Gisteravond in ons hotel San Remo een trip geboekt. Eerst de Argentijnse zijde van de vallen en dan de volgende dag op eigen houtje de Braziliaanse kant.
De Argentijnse kant is erg mooi! De boottrip is een must. Helaas was de Garganta del Diablo gesloten omdat het 20 dagen geleden ernstig heeft geregend en de boel gerepareerd moet worden. Het gaat nooit zoals gepland natuurlijk en dat hou ik graag zo! Ik laat me verrassen...

14 december
Gister een heel gesprek gehad met de taxichauffeur. Hij portugees, ik spaans. Ik denk dat het een goed idee is van taal te switchen...
De Braziliaanse zijde vind ik veel indrukwekkender dan de Argentijnse! Helaas geen fotootjes, want de batterijen waren leeg. Suf, had ik natuurlijk moeten checken. In de middag kebab gegeten om vervolgens de bus naar BA te pakken. Die bussen zijn helemaal geweldig! De grensovergangen beginnen met de keel uit te hangen... Dat ze de stempel niet op blz. 13 wilde zetten... vooruit, bijgeloof. Waarom zet ze hem dan op blz. 19????????? Vraagt ze vervolgens waar ik heen ga. Wat denk je zelf????????? Dus ik net gedaan of ik stom was, de vraag herhaald in haar gezicht, dacht zij volgens mij dat ik haar niet had begrepen en dus zet ze de stempel... op blz. 19!! Moest me inhouden niet de stempel te pakken, een stempel op haar voorhoofd te zetten en te roepen: ¨Je bent zelf een stempel!!¨ En ja hoor, natuurlijk weer door een opgedroogde spons wandelen (mond en klauw zeer) en bagagecheck... Afin... 4 uur later...

  • 13 December 2005 - 20:51

    Marian:

    hoihoi!!
    ik wacht rustig op je foto's, kan ik weer genieten.
    liefs en zo.

  • 14 December 2005 - 18:08

    Elissa:

    wow, echt super je nieuwe foto's! Die vlinders... de regenboog en t wasbeertje, heerlijk gewoon!
    Veel liefs

  • 14 December 2005 - 18:36

    Jiles Schoeman:

    hey veertje hoessie me jou me mij goe hoorz dag dag (K)(L)

  • 14 December 2005 - 20:03

    Maartje:

    He chica
    Supermooie foto's!! Kan haast niet wachten om ook te gaan! Hier alles rustig, lekker bij het zwembad hangen dus misschien halen we je nog in! Morgen BA? Ben benieuwd. We zien je snel!!
    Liefs maartje

  • 14 December 2005 - 21:48

    Marleen:

    hey veertje!!
    alles is zo te lezen oke!! ben echt super jaloers als ik naar je leuke foto,s kijk. ik zie je of spreek je snel en geniet er nog ff van he doei doei xx marleen

  • 14 December 2005 - 21:52

    Marian:

    supersnel lijkt overtoom wel!! Wat heb je weer een fantastisch mooie foto's gemaakt! Ze staan weer in een mapje op de pc...
    liefs en zo voor jou

  • 15 December 2005 - 08:54

    Kristel:

    Hee Vera!

    Ziet er goed uit wat je allemaal meemaakt en ziet!!! Dat wil ik ook!!
    Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat. Geniet er nog van!!!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Foz do Iguaçu

Vera

Hier schrijf ik later misschien (n)iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 75267

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 21 April 2009

Rondje Finse Golf

03 Juni 2006 - 01 Juli 2006

Midzomernacht

15 September 2005 - 24 Januari 2006

Zuid Amerika

30 November 2001 - 30 November -0001

Europa

30 November 2001 - 30 November -0001

Niet Europa

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis

Landen bezocht: