Buenos Aires (week 50) - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Vera Develing - WaarBenJij.nu Buenos Aires (week 50) - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Vera Develing - WaarBenJij.nu

Buenos Aires (week 50)

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

15 December 2005 | Argentinië, Buenos Aires

15 december
Wie had dat gedacht?? Na de grensovergang van gister, had ik niet gedacht zo vroeg in Buenos Aires te zijn... maar ik ben er! Groots... meer kan ik er nog niet over zeggen. Ik ga zo de stad in, want die broeken van mij, dat kan echt niet meer! Ik loop erbij als een schoffie...
Het is al tegen 17 uur en ik heb nog geen winkel van binnen gezien. Ben Oliver op gaan zoeken in het Milhouse, gevonden, ontbeten en het Malba museum bezocht. Daarna richting Henrik gegaan die ik over een minuut of 10 ga treffen in zijn hotel! Vanavond zie ik Scott en Mirjam ook weer... een grote reünie!Ik vind Buenos Aires nu al helemaal geweldig (ondanks dat ik nog geen nieuwe broek heb gevonden hahaha)!!!
Ja, nu dus wel een broek gevonden! Samen met Henrik naar Palermo geweest... heerlijk westers! Vervolgens de andere getroffen, op Scott na en op zo´n moment zou ik graag mobiel bereikbaar zijn... Ach wat, morgen weer een dag... Deze heeft heel lang geduurd, het is inmiddels een uurtje of 3 en ik ben wel toe aan mijn bedje!

16 december
Mirjam en ik gaan zondagavond naar het concert van Juanes! We hebben vanmiddag tickets gekocht, zo leuk! Daarna empanada´s gegeten met Mirjam en Steward om vervolgens ijs te eten met de Engelse familie. Lekker rondgestruind in de wijk Palermo, mooie winkels en heel erg rustig. Met de metro naar Av. de Mayo te gaan om afscheid te nemen van Ollie... Vervolgens taxi`s gepakt en met een groep van een man of 15 gaan eten in een geweldig restaurant. Samen met Scott en Danny (die ik uit Baños kende, hij was Engels leraar in mijn taalschool) naar een tangoshow geweest, fantastisch! En ja, er is nachtleven in Buenos Aires...

17 december
Danny en ik konden Scott niet meer vinden... We keken naar buiten en zagen dat het al licht was! 7:30uur! Naar mijn hotel gelopen en Scott proberen te achterhalen. Ik heb mijn was opgehaald en ben daarna richting San Telmo vertrokken om me te verenigen met de twee Aussies. Na uren wandelen in de havenbuurt, konden we het festival ng niet vinden, helaas! Toch lol gehad vandaag. Helemaal in mijn nopjes nu in Peerke online heb gesproken!

18 december
Lunch met de Aussies, hun laatste dag hier. Danny gaat naar huis, Scott naar Brazilie. Toen de metro naar San Martin gepakt om Mirjam te treffen. We zijn naar het concert van Juanes geweest! Zo gaaf, stonden helemaal vooraan, veel fans hadden ons graag vermoord voor dat plekje... Dat Boca heeft gewonnen werd ons al snel duidelijk na een paar happen van onze heerlijke MacDonalds burger. En in de nacht trof ik wederom vriendlief online...!

  • 15 December 2005 - 16:21

    Marian:

    fijn dat je er bent. hebben ze jouw maat wél...!? ben je nu helemaal zuidamerikaans?

  • 15 December 2005 - 18:49

    Elissa:

    Jahoe! Je bent in Buenos Aires aangekomen! Hier zat je al lang naar uit te kijken, toch? Voldoet t aan je verwachtingen? Hoe lang blijf je daar?
    Geniet van het paradijsje en je nieuwe kleren!
    XX elissa

  • 15 December 2005 - 19:43

    Maartje:

    Eindelijk in BA!!! Shopse! Maar als je dacht dat grensovergangen vervelend waren, ga dan op stap in argentinie! De mannen zijn echt vreselijk!! Maar dat zullen we samen nog wel gaan meemaken. Wij relaxen hier nog even verder, morgenavond (vrijdag) de bus naar Cordoba, en daarna komen we naar jou toe! Missen je wel hoor!
    Liefs

  • 16 December 2005 - 00:14

    Jan:

    Eindelijk Tango, melancholisch en brutaal tegelijk. Hé meid, tangomis vast ook de vloer aanvegen met die verwende moederskindjes, feest ze hé.

  • 16 December 2005 - 14:58

    Puck:

    Yo chica,
    Fijn om te weten dat je er weer enigzins fatsoenlijk bijloopt als we je straks weer tegenkomen. ;) Heb definitief besloten dat Israelies errug vaag zijn. Baardmans en leukie zijn nu ook in Mendoza, maar we hebben ze nog niet gezien. Nog maar 6 nachtjes slapen en dan zijn wij er ook!! Joehoe!
    Liefs Puck

  • 16 December 2005 - 23:27

    Jan:

    Ik ben eigenlijk jaloerserder en jaloerserder aan het worden, sardsmens als ik ben. BA is volgens mij een stad waar ik ook wil zijn. Koken ging goed, op die EIKEL van een Ronald na. Hij verkloot de hele leut voor ons. Voor de rest geloof ik 90 mensen zicj ongans laten eten aan een Engels kerstbuffet, compleet met Xmasspud and -cake. Heb geproefd, DIVINE!!!! We kunnen het nog steeds!!! Plan vooe 9 januaris wie weet Latina-eten, Tngo-muzek op de achtergrond. Seems like heaven.Luv & hugs XXX

  • 17 December 2005 - 16:28

    Bar:

    Veer! wat een foto's! Ik ben echt vreselijk jaloers op je, zoals iedereen geloof ik! Maar in ieder geval, veel plezier en een vette kerst maar alvast. Dikke zoen Bar.

  • 17 December 2005 - 23:57

    Tacha Tov:

    Ja ons Herbreeuws is met grote sprongen verbeterd! by the way: goed nieuws.. We komen waarschijnlijk al eerder naar BA, omdat Cordoba niet zooooo spectaculair is dat we er 5 dagen willen blijven. xxx Maartje en Puck
    P.S. Tacha tov = lekker kontje! Weer wat geleerd, haha.

  • 18 December 2005 - 19:52

    HOERA HOERA:

    Het is ons gelukt!! Dinsdagochtend om 7.30 komen we aan, dus mocht je toevallig weer op dat tijdstip uit de kroeg komen dan weet je ons te vinden! :) Maart mailt nog naar het hostel of er plek is. Zit de kiet vol of valt het nog mee? liefs Maartje en Puck

  • 19 December 2005 - 14:58

    Juanes:

    En hoe zag ie er nou uit in het echt???? Lekkertje????? :) Nog maar een paar uurtjes!

  • 19 December 2005 - 15:36

    Yvette:

    hoihoi,
    echt super te gekke foto's en alles!! en het was echt super leuk om weer even met je gekletst te hebben!!!

    dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Vera

Hier schrijf ik later misschien (n)iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 75265

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 21 April 2009

Rondje Finse Golf

03 Juni 2006 - 01 Juli 2006

Midzomernacht

15 September 2005 - 24 Januari 2006

Zuid Amerika

30 November 2001 - 30 November -0001

Europa

30 November 2001 - 30 November -0001

Niet Europa

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis

Landen bezocht: