Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Vera Develing - WaarBenJij.nu Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Vera Develing - WaarBenJij.nu

Oslo

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

09 Juni 2006 | Noorwegen, Oslo

De treinrit van Göteborg naar Oslo is adembenemend. Spiegelgladde meren, een kat bespiedt een hert (of toch andersom).. Ik kijk mijn ogen uit. Helemaal toen ik Henrik op het Sentralstasjon trof!

Dezelfde avond tekent hij, in zijn IKEA appartement, op de map van Oslo een route. Ik hou me er keurig aan en in twee dagen heb ik Oslo gezien. Dag 1 is `laten-we-een-ongetemde-horde-schoolkinderen-in-het-musem-loslaten´-dag. De hele dag wordt ik achtervolgd. Dag 2 een luier dag. Ik heb de hele dag op het gras gezeten.

Het Vigelandspark maakt grote indruk op me en het is een wonder dat ik foto`s met alleen daar waar het om gaat heb kunnen maken.

  • 10 Juni 2006 - 09:39

    Nance:

    Oslo in 2 dagen, peh best knap!
    Hou je haaks daar!

    Liefs Nancy

  • 13 Juni 2006 - 18:49

    Amy:

    He Vera,
    fijn te lezen dat je het naar je zin hebt/van de mooie dingen geniet.Hier is het circa 28 graden!maar morgen weer wat minder warm. Hoop dat jij ook goed weer hebt komende tijd. Geniet er van!doeg, lieve groetjes,x, Amy

  • 14 Juni 2006 - 18:45

    Helly:

    Hey Buuf,
    Fijn om te horen dat alles goed gaat daar in het hoge noorden!!!
    GTST is onbegrijpelijk maar wel een goed excuees voor studie-ontwijkend-gedrag!!! Vandaag op 2e gesprek geweest bij Carlton...dilemma's op en top!!! Keep u informed!!
    Geniet meissie!!!
    Groet,

    Helly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Vera

Hier schrijf ik later misschien (n)iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 75271

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 21 April 2009

Rondje Finse Golf

03 Juni 2006 - 01 Juli 2006

Midzomernacht

15 September 2005 - 24 Januari 2006

Zuid Amerika

30 November 2001 - 30 November -0001

Europa

30 November 2001 - 30 November -0001

Niet Europa

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis

Landen bezocht: