Omhoog! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Vera Develing - WaarBenJij.nu Omhoog! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Vera Develing - WaarBenJij.nu

Omhoog!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

15 Juni 2006 | Noorwegen, Oslo

Stavanger
Afgelopen zaterdag de trein gepakt naar Stavanger. Zondags een bus gepakt naar Preikestolenhytte en vanaf daar ongeveer 2 uur omhoog gelopen. Preikestolen is een klif die 600 meter steil naar beneden loopt. Help me herinneren dat het beter is veel water mee te nemen en vooral buiten het heetst van de dag te lopen...

Bergen
De bus naar Bergen met ontzettend mooi uitzicht. In Bergen een nieuwe camera gekocht! Het weer was druilerig, zoals het volgens Edvard Grieg hoort te zijn. In een door christelijke jongeren uit de V.S. gerund hostel geslapen.

Trondheim
Donderdagochtend heel vroeg (6:15 uur) aangekomen. Gewacht tot VVV open ging, toen naar hostel met de bus. Stad verkent en morgen naar Munkholmen om in de avond de trein naar het noorden te pakken. Een trein die over de Artic Circle gaat!

• 16 Juni 2006 - 21:24

Elissa:

ownee... je ipodsok is roze :( Gelukkig kun je daar ook shoppen, heerlijk!
    Ik ben helemaal trots op je dat je weer zo'n superreis onderneemt, helemaal 'alleen'. Wel jammer dat je nu de wksfeer in Nl mist. We hebben vandaag van Ivoorkust gewonnen met 2-1 en daarmee zijn we door naar de volgende ronde! Joehoe!!
    Maar goed, ik wens je veel plezier met je tour en vooral met je nieuwe zoooooomcamera!
    Het ga je goed lieverd!
    *smak*

• 18 Juni 2006 - 20:04

Amy:

He Vera,
    Mooie foto´s, mooi verhaal en ook je mail zeg!Zo te lezen vermaak je je goed, alleen niet meer lopen zonder extra water hoor!!Op van Alkemadelaan is het rustig.Mijn laatste dagje stage heb ik gehad :) De verhuizing is nu ook voor mij in zicht. Zie uit naar je next story!Take care en geniet!liefs, x Amy

• 19 Juni 2006 - 18:44

Marian:

Hoi Vera: jij bent als eerste de Arctic Circle gepasserd, wij pas morgen! We brengen dan meteen de kerstman een bezoek.... .
    Tot 22 juni!
    liefs en zo.

• 19 Juni 2006 - 20:52

Niki:

Haai scandigirl!

Heb jij ook zo'n lekker weer daar? Dat was voor mij wel lekker thuiskomen afgelopen week! Volgens mij heb je het nog goed naar de zin. Tot 8 juli in ieder geval, kletsen we weer helemaal bij! Elkaar 10 maanden niet zien is toch wel een beetje te lang!

Kus Niki

• 23 Juni 2006 - 13:39

Niki:

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria. Hieperdepiep, HOERA! Hieperdepiep, HOERA! Hieperdepiep, HOERA! Zij leve hoog, zij leve hoog, zij leve hoog, zij leve hoog, ja hoog, zij leve hoog, ja hoog, zij leve hoog, zij leve hoooooooooog zij leve hoog. Twee violen en een trommel en een fluit, want Vera die is jarig en de vlaggen hangen uit, ei ei ei en we zijn zo blij want Vera die is jarig en dat vieren wij!
    Van harte gefeliciteerd!!!
    Dikke kus.

• 23 Juni 2006 - 14:20

Maartje:

Hej san!!
    Hur är du?
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Lekker feesten daar in het noorden, wij drinken er hier wel eentje op je gezondheid!
    Dikke kus

• 24 Juni 2006 - 10:04

Yvette:

Eej eej, Een dagje te laat, maar dat mag ook nog wel toch??:) LANG ZAL ZE LEVEN LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA IN DE GLORIA HIEPHIEPHIEPPIEPPIEPPIEP. Veel plezier daaro nog...met je ouders! Geniet ervan en zie je snel! dikke knuffel