Aan alle leuke dingen.. - Reisverslag uit Umeå, Zweden van Vera Develing - WaarBenJij.nu Aan alle leuke dingen.. - Reisverslag uit Umeå, Zweden van Vera Develing - WaarBenJij.nu

Aan alle leuke dingen..

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

25 Juni 2006 | Zweden, Umeå

.. en het is in zicht. Nog een week te gaan, weer een droom verder, weer een droom geleefd! Mijn nieuwe camera maakt het mogelijk mijn droom thuis nogmaals te beleven. Gelukkig heb ik de foto´s nog..

Het is een lange weg omhoog en het is ontzettend mooi. Ik heb amper foto´s gemaakt, zelfs niet kunnen maken. Midzomernachtzon is prachtig en het landschap zo divers, niet te vatten in een foto. Deze schoonheid is alleen mentaal vast te leggen. Ik hoop dat het nog lang duurt voor mijn geheugen mij in de steek laat.

Nog een week. Nog twee steden. Volgend weekend ben ik thuis. Ik ben tevreden. Het is goed zo. Ik bof maar. Ik voel me net een prinsesje!

Bedankt voor alle mail, hyvesberichtjes en smsjes. Speciale dank aan degenen die aan mijn verjaardag hebben gedacht!

Ik hou jullie op de hoogte, ik ben nog lang niet uitgereisd!

  • 27 Juni 2006 - 07:05

    Jan En Marian:

    zien je vandaag dinsdag 27 weer! kulturhuset in internetcafe om 14 uur in de kelder! Joepie!!

  • 27 Juni 2006 - 08:42

    Puck:

    Ha wijffie,

    Nog even heel goed genieten dan!!! Nog dis die israelie gespeeld?? :)

    Liefs Puck

  • 28 Juni 2006 - 13:58

    Helly:

    Hey meis,
    Alweer aan het afdalen richting de Lage Landen?
    Gister heeft Eem d´r kamertje leeggeruimd en volgende week is jouw hokkie ook al leeg... Gaat allemaal wel errug snel!
    Geniet van je laatste daagjes!!!
    Liefs, Helly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Umeå

Vera

Hier schrijf ik later misschien (n)iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 75263

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 21 April 2009

Rondje Finse Golf

03 Juni 2006 - 01 Juli 2006

Midzomernacht

15 September 2005 - 24 Januari 2006

Zuid Amerika

30 November 2001 - 30 November -0001

Europa

30 November 2001 - 30 November -0001

Niet Europa

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis

Landen bezocht: