.. op de goede weg! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Vera Develing - WaarBenJij.nu .. op de goede weg! - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Vera Develing - WaarBenJij.nu

.. op de goede weg!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

07 April 2009 | Zweden, Stockholm

.. even een kort berichtje ter geruststelling dat ik vanmorgen op het JUISTE vliegveld ben beland en geland! De eerste stap in de goede richting en de ontspanning haalt me in.. (au, mijn hoofd bonkt!) :D

• 07 April 2009 - 20:42

Nancy:

Leukleukleukleuk!

Geniet er lekker van meisje!
    Kus,
    De buuf
    (enne.. bedankt voor je smsje he?!)

• 08 April 2009 - 07:21

Marian:

Hoi Vera,
    Nou een hele geruststelling, hoor..... (ahum). Doe je de hart. groeten aan Zweden en Finland van me? Alvast een mooie bootreis!
    Liefs en zo

• 09 April 2009 - 07:50

Dorine:

Als je dit leest, zit je al FOUT! Je mag NIET meer op een computer en tijd besteden aan mailen/hyven/bloggen enz... Je bent op vakantie en je doet het maar lekker als je terug bent! Ben blij dat het goed gaat - nu maar lekker genieten! Geniet en have fun!
    xxx

• 09 April 2009 - 12:22

Ingrid:

Wat fijn!! Ben inmiddels al benieuwd waar je nu bent. Alle veel mooie finse en zweedse mannen gezien? Doe de Rauno's de groeten. (ex vriendje)
    Liefs Ing.

• 09 April 2009 - 18:39

Sandra:

Hai hai!
    Heb je het een beetje naar je zin?? Geniet er maar van, voor je het weet is 't alweer voorbij!!

Liefs sandra

• 10 April 2009 - 09:00

Oz:

Hur ar det?

Hoop dat je net net zulk mooi weer hebt, als wij hier.

Ha det Bra.
    Oz