I give you shit and towels.. - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Vera Develing - WaarBenJij.nu I give you shit and towels.. - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Vera Develing - WaarBenJij.nu

I give you shit and towels..

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

17 April 2009 | Estland, Tallinn

.. en zo voelde het ook zeker in het begin! Na drie geweldige dagen met Alex en Matthias in Helsinki, was ik ineens weer op mezelf. Na een ongeveer 7 uur durende treinreis, begreep ik ineens hoe het voelt om lisdekties te zijn. Ik was vergeten dat ze in Rusland een ander alfabet hebben.. hoe suf kun je zijn. Met handen en voeten en pen en papier, ben ik naar het verkeerde metrostation gestuurd. Ik was zo sip dat ik maar ben gaan lopen, had geen zin om nog een keer de diepte in te gaan. De frisse lucht deed me goed en bij aankomst in het hostel, wist ik dat ik veel buiten zou zijn. Ik wilde hier geen seconde langer dan nodig binnen zijn. Na de zin I give you shit en towels, wist ik zeker dat ik weer weg wilde hier.
Enkele uren later, en stukken vrolijker, besloot ik dat het beter was om niet onder een brug te gaan slapen en ben ik teruggegaan naar het hostel. Daar duurde het even voor ik in slaap viel, want er was wat lijvelijke actie in de kamer. Privat Spice Live.. Fijn te weten dat er tenminste nog 1 meisje in de kamer was, want ik had tot dan toe alleen maar mannen gezien en iets van een propje lakens in het bed onder mij. Dat propje bleek Melanija uit Letland te zijn en met haar heb ik de maandag doorgebracht. Verdwalen is nog steeds de beste manier om een stad te leren kennen. Dinsdag ben ik met lieve Yulia naar Peterhof geweest en begreep ik dat vanaf mei de stad nog mooier is. Yulia is een geweldige gids! Ze maakt het net wat specialer en interessanter en weet zo veel over de stad en de schoonheid, heel bijzonder en fijn om St. Petersburg met haar te ontdekken en te leren kennen vanuit haar perspectief. Woensdag ben ik met Melanija en Yulia, naar de Hermitage geweest en donderdag in de vroegte ben ik naar Tallinn vertrokken. Daar verblijf ik bij Sven, ook van couchsurfing. En dat het gezellig is, blijkt misschien uit het feit dat ik het vanmorgen licht heb zien worden.
Morgen of zondag verlaat ik Tallinn voor Riga. Deze twee weken zijn echt veeeeeeel te snel gegaan. Het doet me goed te doen waar ik zin in heb en er met volle teugen van te genieten. Dat is zo verslavend! Alstjullieblieft, help me herinneren dat ik er af en toe tussenuit moet om te focussen en help me dit geweldige gevoel vast te houden. Als ik iets voor jou terug kan doen, hoor ik het graag!

  • 18 April 2009 - 10:55

    Liesbeth:

    Wat je voor mij kan doen?? Uuhm ff denken

    - doorgaan met genieten
    - nog meer 'vera-verhalen' met ons delen
    - samen met mij een ticket naar Curacao boeken (niet via Miami maar gewoon rechtstreeks)
    - mij even je adres mailen want ik heb post voor je!!

    Dikke smak

  • 18 April 2009 - 21:33

    J En M:

    Rot van je camera, mentale foto,s blijven altijd mooi. Tot over een week met veel verhalen en liefs. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Estland, Tallinn

Vera

Hier schrijf ik later misschien (n)iets over mijzelf.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 75257

Voorgaande reizen:

07 April 2009 - 21 April 2009

Rondje Finse Golf

03 Juni 2006 - 01 Juli 2006

Midzomernacht

15 September 2005 - 24 Januari 2006

Zuid Amerika

30 November 2001 - 30 November -0001

Europa

30 November 2001 - 30 November -0001

Niet Europa

30 November -0001 - 30 November -0001

Thuis

Landen bezocht: